systeramanda

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda - 31 maj 2014 20:53

Äter vårrullar men försöker peta bort blandfärsen har råt äta det

Av Amanda - 29 maj 2014 17:27

Skulle comentera okej det funkar för mig om att jag använder snus mot stress

Av Amanda - 29 maj 2014 12:02

Har 2 olika slöjor en med vit också några finna saker men det är för varm att ha den på sig svettades mycket i den i skolan och satt på mig den jag har på bilden och det var mycket vind så den blåste av men inte hela tiden och jag har inte kläder som andra men jag tar något över och döljer armarna

Av Amanda - 29 maj 2014 09:07

Har köpt 3 Granit snus på ica tar snus när jag är stressad och inte stressad med hade fått ont i huvudet och gick ut från lager rummet när en man med lastbil kom med varer och hjälpte till med en vagn med varor in i lager rummet var mycket varor som var där inne fick flytta och kanske klämma mig in för att leta efter Norrlands guld

Av Amanda - 25 maj 2014 17:05

Har varit i Liseberg och handlat och åkt karuseller och har köpt en keps till min pojkvän

Av Amanda - 17 maj 2014 20:21

Har hittat en bild på olika systrar kan se ut för mig är det bara Slöja på har inte dom andra

Av Amanda - 17 maj 2014 20:09

Har slutat äta gris för en sa att jag inte skulle äta gris men det har råkat hända att jag fick i mig ändå fast det inte var meningen och att jag glömmde att inte äta det

Av Amanda - 17 maj 2014 19:30

Har satt ihop mig med alla mina slöjor har bara 2 den bruna var min första slöja köpte den när jag var med en icke muslimskt kompis har olika kompisar och muslimer från olika länder jag känner igen av systrarna så det är bara muslimska killar är bästa vän med 2 muslimer

Ovido - Quiz & Flashcards