systeramanda

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda - 30 augusti 2014 15:18

   köpte en tröja på marknaden med för 10 kr kollade på den först köpte den när jag kom tillbaka

Av Amanda - 30 augusti 2014 14:30

 Hittade en ny jacka åt mig för 20 kr på svintuna marknaden i kolmården köpte med en skjol och en lång tröja billigt det är storlek Xl men jag är storlek Medium och jag har blivit rundare och har skola så jag ska klä mig bra

Av Amanda - 25 augusti 2014 13:12

  Har läst sätt bilder och pratat om dom för en och fick höra att dom är ifrån västra Thailand och jag sa att det finns thai musimer och jag får inte vara det efter sa det att vi inte är såna men jag är muslim ändå jag väljer min väg familjen i Thailand är Bhudister

Av Amanda - 24 augusti 2014 15:35

  Hade sätt en på badhuset ha sånt fast hade en sån svart hon såg glad ut när jag tittade på henne och hon pratade lite med mig hittade bilden på google

Av Amanda - 24 augusti 2014 10:37

  Fick besök av min Halv syster i nyår och sommras då pratade vi om religioner och hon sa att hon är kristen eller tyckr hon är det fast hon vet inte att jag konventerades till Islam om hon är kristen är hon thai kristen för mig är jag halv thai svensk muslim med grekisk Farmor både jag och syrran var med henne farmor vet inte häller det och att jag röker hade trevligt fikade och hade min lilla kusin jimmy för han var med min syrra och jag åkte bil med pappa och en som hjälper oss och följer med på roliga saker

Av Amanda - 22 augusti 2014 21:37

 Hittade den bilden på nätet hade glömt bort den bilden då kunde jag sätta den så om jag kan istället för bara sätta upp håret med

Av Amanda - 22 augusti 2014 15:16

Har varit på lidhl med pappa under tiden det väntar på att bilen skulle få nya däck på Vanor i norrköping när det var i affärn såg jag käder och en muslimsk kvinna efter var den 1-2 framför mig och 1-2 tittade på mig som var utan slöja  några var i olika färger och en var råsa som jag kommer att vara i skolan  

Av Amanda - 19 augusti 2014 14:30

   Hade kollat på youtube om Niqab igår och gjorde själv blev bra med den råsa hon på videon hade också råsa jag har ingen svart slöja får kolla efter mer på Himmelstalunds marknaden om dom har långa halsdukar som passar som slöja eller Nigab

Ovido - Quiz & Flashcards