systeramanda

Alla inlägg under januari 2016

Av Amanda - 31 januari 2016 05:42

Är man snart gift och hemmafru jag blev arbetslös i fredag den här veckan har fått tvätta tvätten torka fixa soffan och sängen laga mat åt mig själv är bara kvar sen fixa saker till hemmet och städa och ska på måndag iväg med killen och fixa ringarna måste komma ihåg ringkudden vart vaken nu 2 nätter och gjort sysslor måste villa mig kan hända jag inte kommer kunna sova ändå ska sen på morgonen iväg och köpa tranbärs dryck 2 pack och eftermiddag hämta sakerna var borta igår och min kille var hemma och lämna lite själv tallrikar bestick och glas jag hade med glömt att kvinnan har sina plikter inom hemmet både jag och min fästman är muslimer????????

[Bild]

Av Amanda - 24 januari 2016 14:20

Nu har mina föräldrar skilda och fick höra min nya pappa är 26 och jag är 22 snart 23 hade hört inan min mamma hittat en ny man men inte att han är fyra år äldre än jag fick panikångest om det men mår bättre får se om det håller om man får en ny pappa igen som kanske är mycket äldre än jag är har berättat för folk om den nya pappan men vet inte hur han ser ut

Ovido - Quiz & Flashcards