systeramanda

Alla inlägg under september 2014

Av Amanda - 19 september 2014 18:54

en gång jag chattade med en kompis som med är muslim och jag skrev att frita förbjöd mig att ha slöja och ringde min pappa skrev han se på gud inte på dom andra fast det är ändå tråkigt vill inte återkomma dit mycket efter det som hände dom sa att jag inte är nån muslim eller en riktig men jag tycker om man konventerats sig till muslim är man det och man ska få vara den man och ingen ska bestämma eller styra över äns val  och jag anmälde inte det får vara som det är acepterar dom inte det är det bara att inte komma tillbaka

Av Amanda - 14 september 2014 09:28

  

Jobbade den 11 sep på mitt jobb på ica gick bra folk var trevliga och cheferna med fick bära slöja och bära större ungiform för att jag gick upp i vikt i sommras och tröjan satt inte tajt och framhävde inte figuren så jobbet var som inan jag hade söja på jobbet har glömt att ta en bild på mig får komma ihåg nästa gång och sätta på blogget om jag inte glömmer igen jag bär skjorta använder inte röda tröjor som alla andra på mitt jobb


Av Amanda - 14 september 2014 09:11

   Har ätit igår och idag den här maten vanligt och 1-2 thaikorvar den ena innehåller Fläsk och den andra vet jag inte  och kötten på spetsen vet inte häller men är gott satt i chili ananas lök och kött den här eller förra året skrev jag med min bästa vän från Afghanistan om att min ex tyckte det är fel att jag äter gris men en anan kompis från samma stad som bästisen äter gris fast han är muslim  jag äter olika gelatin fläsk och torkad grisvåller och sakt till skolan att jag kan äta fläsk och när jag är hemma eller nån ananstans dricker jag alcohol hemma dricker jag inte mycket men borta händer det jag dricker mycket mina kompisar i islam dricker med och röker också men inte alla

Ovido - Quiz & Flashcards