systeramanda

Alla inlägg under december 2015

Av Amanda - 25 december 2015 19:32

Fick nyckeln till nya hemmet igår och fick med tvättstuge nyckeln fast jag inte kan boka nu får göra sen såg min mammas kusin har mycket kläder om det är smuts tvätt i mitt rum

Av Amanda - 25 december 2015 19:30

Mina fiskar Farooq och Amanda som jag och pojkvännen heter

Av Amanda - 25 december 2015 19:27

Ska snart flytta ut från en tre rums lägenhet jag hyr rum till en mindre lägenhet som med har eget rum men ska betala halva lägenheten istället 1000 kr billigare där jag ska flytta ut kostar 3500/mån sen blir det 2500/mån i en skruttig gammal lägenhet nära resecentrum och folkparken i Norrköping den första är i nya hemmet och andra jag flyttar ut för andra ska hyra lägenheten i ett halv år jag fick inte den för lite pengar och lågt inkomst

Av Amanda - 18 december 2015 17:54

Fick negativt var ändå inte dax än att skaffa barn

Av Amanda - 18 december 2015 17:03

Blev orolig idag och fick åka iväg till vrinnervisjukhuset och väntar svar om jag väntar barn eller inte förre äktenskapet??

Ovido - Quiz & Flashcards