systeramanda

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2014

jag och Vännerna i islam

Av Amanda - 6 augusti 2014 15:28

   när jag är hemma är det bara jag som är Muslim men jag har vänner bästa vän och pojkvänen som är med Muslimer är bara killar jag är kompis med  men vart olika när det är i stan var det en syster  som kollade på mig och en som pratade i badhuset när jag hade simlexion nu jag ksa snart börja på komvux när jag jobbade på cafet fick jag ge mat till dom och när en syster skulle ha smörgås gav jag med ost fanns både skinka eller en utan med ost men jag tänkte på det med att inte äta gris hon sa inte att hon skulle ha med bara ost och en gång fick jag fråga om det var gris i godiset men det var det var inget gris jag frågade med om ett godis men när jag vill äta grisfritt godis tar jag cola och choklad gjorde det när jag handlade på jobbet man blir söt sugen när man jobbar i en mat butik

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 31 oktober 2016 21:13


Inte långt från efter min födelsedag var jag trött och drack en monster energi dryck och hade min lille kanin Trötter men då plötslig krampade jag var borta med öppna ögon och gul om ansiktet hade aldrig föreställt mig att jag skulle krampa som var p...

Av Amanda - 5 oktober 2016 23:04

Är glad med min nya familj ny mamma och inkluderade 2 yngre systrar hon så nu har jag 3 systrar och ingen bror hon är en mamma ska vara bry sig osjälvisk respektfull och inte slår sina barn som min förra gjorde var ett helvete när jag bodde hemma är ...

Av Amanda - 18 maj 2016 15:58

Har svensk namn thai och efternamn från Pakistan [Bild]

Av Amanda - 9 april 2016 05:08


Har varit sunni länge tog långt tid att veta om shia och sunni både jag och min man är sunni och jag varit kompis med en shia men han sluta kontakta när jag bodde i Norrköping ...

Av Amanda - 9 april 2016 04:43


Har jag och min man gift oss den 4 februari var nervös och hade handen på ansiktet men det är den bästa dagen i hela mitt liv gifte oss i Linköping istället för Norrköping min man är från Pakistan och jag blandat med svensk thai och greek ...

Ovido - Quiz & Flashcards