systeramanda

Alla inlägg under mars 2015

Av Amanda - 14 mars 2015 05:47

åt good mat i hotels område nära recensionen hotellet betalar för maten men dricka fick vi betala fast pappa bjöd mig jag åt italiensk pizza var gott och fick ta med hem och har ätit andra goda rätter kycklingnigges med pommes smällt ost pasta rätt 1-2 gånger goda drycker med cola fanta och ice coffe var stark pilsner i den utanför hotellet åt jag räkcoctail pasta med jätte räckor svamp och mussla och grillad kyckling med sweet chili sås och på morgonen var det god mat buffé uppifrån hotellet tog potatis bullar becon frukter pålägger och yoghurt och tog blandade bär och ägg efter åt jag bröd med choklad hade aldrig provat det såg att min kompis har en sån i kylskåpet och dagen när jag shoppade åt jag goda revbensspjäll med god grill sås på El Toro inan jag var ivägg själv och shoppade dagen när det skulle hem hann vi äta frukost inan vi skulle ta bussen till flygplatsen

Av Amanda - 14 mars 2015 05:38

soligt och skönt sista dagen på min semester hade shoopat på shopping centret köpte 2 höga skor den första gjorde ont och kunde inte gå ordentligt och en sa no fashion gick förbi några som försökte sälja grejer och har köpt poncho som täcker bra på magen och brösten och köpte en lång skjol tänkte använda den och dom bra höga skorna med strumpor på dom ser kanske inte att jag har strumpor på för skjolen är lång är tur att jag i alla fall inte köpte längre kan inte ha jätte långa skjolar för jag är bara 158 cm och slutat bli längre

Av Amanda - 14 mars 2015 05:28

hej hade det kul på semestern till Grand Canaria åt good mat och shopping och pool bara 2 meter från huset det bodde fick med handuks djur en apa med cigg hängde i badrums dörren och 2 elefanter i min och pappas sovrum och 2 hundar i kompisarnas rum allt var bra förutom när jag blev kritiserad fick den tanken när det skulle flyga hem och ville inte ha godis blev kritiserad p.g.a att jag är kraftig min nya pojkvän tycker med jag är det men han säger på bättre sätt älskar honom så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards