systeramanda

Av Amanda - 14 mars 2015 06:00

ska till Norrköping idag åker taxi kl 11 ska sova över hos min kompis ska växla pengar om det går åt min kille fick 313 av komun eller jobbet och hade pantat fick 350 kr tänkte först shoppa med dom men min kille behöver mer än mig han bor i italen men han är inte italienare han är från ett annat land han är äldre än mig med och på kvällen ska jag till puben och ska ringa efter min bästa vän från Afghanistan som bor inte långt från puben ska på mina pappa att tanka min mobil så jag kan ringa och söndag ska jag till honom om det inte blir ändrat har inte kunna umgås mycket för han jobbar skola och träning men är mest jag som inte kan får vara mer när jag flyttar

Av Amanda - 14 mars 2015 05:47

åt good mat i hotels område nära recensionen hotellet betalar för maten men dricka fick vi betala fast pappa bjöd mig jag åt italiensk pizza var gott och fick ta med hem och har ätit andra goda rätter kycklingnigges med pommes smällt ost pasta rätt 1-2 gånger goda drycker med cola fanta och ice coffe var stark pilsner i den utanför hotellet åt jag räkcoctail pasta med jätte räckor svamp och mussla och grillad kyckling med sweet chili sås och på morgonen var det god mat buffé uppifrån hotellet tog potatis bullar becon frukter pålägger och yoghurt och tog blandade bär och ägg efter åt jag bröd med choklad hade aldrig provat det såg att min kompis har en sån i kylskåpet och dagen när jag shoppade åt jag goda revbensspjäll med god grill sås på El Toro inan jag var ivägg själv och shoppade dagen när det skulle hem hann vi äta frukost inan vi skulle ta bussen till flygplatsen

Av Amanda - 14 mars 2015 05:38

soligt och skönt sista dagen på min semester hade shoopat på shopping centret köpte 2 höga skor den första gjorde ont och kunde inte gå ordentligt och en sa no fashion gick förbi några som försökte sälja grejer och har köpt poncho som täcker bra på magen och brösten och köpte en lång skjol tänkte använda den och dom bra höga skorna med strumpor på dom ser kanske inte att jag har strumpor på för skjolen är lång är tur att jag i alla fall inte köpte längre kan inte ha jätte långa skjolar för jag är bara 158 cm och slutat bli längre

Av Amanda - 14 mars 2015 05:28

hej hade det kul på semestern till Grand Canaria åt good mat och shopping och pool bara 2 meter från huset det bodde fick med handuks djur en apa med cigg hängde i badrums dörren och 2 elefanter i min och pappas sovrum och 2 hundar i kompisarnas rum allt var bra förutom när jag blev kritiserad fick den tanken när det skulle flyga hem och ville inte ha godis blev kritiserad p.g.a att jag är kraftig min nya pojkvän tycker med jag är det men han säger på bättre sätt älskar honom så mycket

Av Amanda - 26 december 2014 19:38

nån gång funderade jag på att jag skulle bära större slöja och när jag var i stället nära mitt jobb pratade de om det och jag kanske inte sa att jag ville täcka för att jag är förlovad med en min kille från Afghanistan jag valde det själv och jag vill inte gå utan den ute på stan bland folk och jag kollade på internet hur fruar från hans land så ut och ville se ut som dom fast jag inte är från Afghanistan

Av Amanda - 10 november 2014 17:01

Tog den bilden när jag jobbade på ica

Av Amanda - 2 november 2014 08:10

I fredas när jag åkte taxi sa taxichafförn att jag kan gå på fredagarna till mosken i norrköping men vet inte om det kostar eller väggen dit och jag har ingen muslim tjej att fråga när jag är i skolan sitter jag inte med systrarna och pratar och har ingen chatt kompis att fråga jag frågade 1-2 killar men det gick inte bra för båda tror jag en jag fråga är min pojkväns bästa vän  min kille är från Afghanistan och är med muslim jag blev inan det blev i hop är snart 2 månader

Av Amanda - 15 oktober 2014 17:22

har köpt en marsvins hona hon heter meban som betyder städerska på thailänska mamma tog kort på henne med flaskan fick skicka från hennes iphone till min mobil det är ingen iphone